23 lipca 2016

[*]

Podobno nienawiść bierze się w ludziach ze strachu. Zazwyczaj przed tym, co obce i nieznane. Przed tym, co inne. Jak bardzo musi się bać Ziemkiewicz, że stać go było na słowa tak przepełnione nienawiścią?
http://natemat.pl/185897,skandaliczny-komentarz-rafala-ziemkiewicza-po-zamachu-w-monachium-nie-widze-powodu-by-przepraszac

Ogromnie współczuję wszystkim, którzy ucierpieli wczoraj w Monachium. Razem z nimi jestem Niemką. Byłam już Amerykanką, Syryjką, Turczynką, Francuzką, Kenijką, Afganką. Jestem Polką. Jestem człowiekiem, który kocha pokój. Nienawiść nie ma rasy, narodowości, ani wyznania.

4 komentarze:

  1. też kocham pokój, wojna mnie przeraża, trudno mi zrozumieć, dlaczego jedni ludzie odbierają życie innym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Troje:)
    Co do wypowiedzi Ziemkiewicza - mam wrażenie, że to marketing. Nieładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze potrzebujemy jakieś 38 mln ludzi i będzie fajny kraj z naszej Polski :D

      Usuń